Pääpaloaseman piha, Korkeavuorenkatu 26. Sähköauto vuodelta 1909. Kuljettajana
koneenkäyttäjä Flink ja vieressä ruiskumestari Leskinen. Auto hankittiin nürnbergiläistä toiminimeltä Vereinigte Feuerwehrgeräte-Fabriken G.m.b.H:lta vuonna 1909. Braun-merkkinen auto toimi akuilla, jotka pystyivät kuljettamaan sitä 25 km
max. 35 km/h nopeudella. Taustalla raskas höyryruisku.
Auto painoin 2000 kg, josta akuston paino oli 600 kg. Autoon mahtui kuljettajan lisäksi neljä miestä. Se oli pääpaloaseman ensilähdön vahvuudessa varustettuna hiilihapporuiskulla ja letkurattailla.
Tämä sivusto käyttää välttämättömiä evästeitä sivun perustoimintojen ja suorituskyvyn varmistamiseksi. Lisäksi käytämme kohdennusevästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi, analytiikkaan ja yksilöidyn sisällön näyttämiseen.
Evästeasetukset
Sivustolla käytetyt evästeet on luokiteltu käyttötarkoituksen mukaan. Alla voit lukea eri luokista ja sallia tai kieltää evästeiden käytön.
Matomo
Matomo-analytiikkaohjelmistolla seurataan ja kehitetään verkkosivustoa käyttäjien tarpeita vastaavaksi.